Mūsų prekių ženklai
HairTry – tai COSIBELLOS komandos pastangomis sukurtas nuosavas prekių ženklas, kuriame laikomasi holistinio požiūrio į plaukų ir galvos odos priežiūrą. Pagrindinis tikslas – sutelkti dėmesį į galvos odą, kuri yra raktas į gražius ir sveikus plaukus.
Prekių ženklas orientuotas į konkrečių odos problemų sprendimą ir veikia įvairiapusiškai, nepriklausomai nuo lyties ir amžiaus.
HairTry prekių ženklas buvo sukurtas atsižvelgiant į klientų, kurie ieško produktų su įrodytu veiksmingumu, įdomiomis aktyviosiomis sudedamosiomis dalimis ir prieinamomis kainomis, poreikius.
Prie jo kūrimo prisidėjo Izabela Bednarczyk, kuri jau daugelį metų yra susijusi su COSIBELLA. Izabela yra kosmetinės chemijos inžinierė ir trichologijos specialistė, tad savo žinias galėjo pritaikyti produktų kūrimo procese.
Izabela Bednarczyk
kosmetikos chemijos inž.
trichologijos specialistė
Šio prekių ženklo įkvėpimo šaltinis – sukurti konkrečius ir lengvo naudojimo produktus. Siekėme sukurti kosmetiką, kuri spręstų problemas, su kuriomis kiti rinkoje esantys produktai nesusidoroja pakankamai gerai.
Prekių ženkle HairTry sujungėme dvi kryptis – trichologines žinias ir plaukų priežiūra besidominčių žmonių požiūrį. Rūpinamės galvos odos sveikata, jos mikrobiomu ir atitinkamu valymu, bet nepamirštame suskirstyti plaukus pagal poringumą ar PEH balansą.
Produktuose naudojame moksliškai įrodytas veikliąsias sudedamąsias dalis, kurios užtikrina matomus rezultatus ir sutelkia dėmesį į konkrečią problemą. Be to, daug dėmesio skyrėme patogiam produktų vartojimui – svarbu, kad jų naudojimas būtų malonus ir nesudėtingas.
Kartu su nuosavais prekių ženklais – „HairTry“ ir „SkinTra“ – imamės ekologiškų veiksmų. Remiam SeedBalls Kenya, projektą, kovojantį su klimato kaita Kenijos regione, kuris yra labiausiai veikiamas jos neigiamo poveikio. SeedBalls Kenya apželdina didelius plotus netradiciniu būdu – išbarsto anglies dulkių kamuoliukus su augalų sėklomis. Vienas „HairTry“ gaminys = apie 20 kamuoliukų.
Taip pat remiame ReSea Project - Ocean Waste Plastic Fondą - organizaciją, kuri renka plastiką iš vandenyno prie Indonezijos krantų ir vėliau jį perdirba. Tai projektas, kuris ne tik palaiko aplinką, bet ir vietinę bendruomenę, suteikdamas stabilų ir sąžiningą darbą. Už kiekvieną pagamintą „HairTry“ kosmetikos pakuotę surenkama tiek plastiko atliekų, kiek sveria visa pakuotė.
Be to, kai gaminame vienkartinius „HairTry“ kosmetikos paketėlius, aukojame Plastic Bank fondui. Ši auka yra lygiavertė tokiam pat kiekiui plastiko surinkti, koks patenka į apyvartą mums gaminant vienkartinius paketėlius.
HairTry kosmetika nebuvo bandoma su gyvūnais – tai draudžiama visoje Europos Sąjungoje.
Perkamiausi ir klientų pamėgti HairTry prekių ženklo produktai yra „Babyhair Fever“ šildanti priemonė galvos odai, rūgštinis šveitiklis „Acid Queen“ ir valomasis šampūnas „Take Off The Sebum“.
Kokie yra pagrindiniai prekių ženklo produktų privalumai ir išskirtiniai bruožai.
HairTry prekių ženklo produktai užtikrina greitus ir matomus rezultatus per trumpą naudojimo laiką. Jie pritaikyti įvairiems klientų poreikiams, kad kiekvienas galėtų pasirinkti sau tinkamiausią priežiūrą. HairTry produktai garantuoja stiprius, minkštus ir purius plaukus, o tai suteikia pasitikėjimo savimi ir lemia gerą savijautą.
Naudodamiesi sukaupta patirtimi, COSIBELLOS kosmetologai sukūrė modernų odos priežiūros produktų prekių ženklą.
SkinTra pateikė apgalvotas sudėtis, kurios puikiai atitinka klientų poreikius. Su SkinTra produktais galite pasiekti rezultatus, prilygstančius grožio salonų rezultatams, namuose.
Kaip atsirado šis prekių ženklas ir kas yra jo įkūrėjas?
Idėja sukurti šį prekių ženklą kilo 2019 m. pabaigoje. Tuo metu Natalia Zadroga – prekių ženklo įkūrėja – dirbo kosmetologe, teikiančia kosmetologines konsultacijas, ir būtent dėl šios profesijos sugebėjo įžvelgti klientų poreikius.
Puikiai išmanydama kosmetikos įstatymus ir chemiją, pradėjo pirmus pokalbius su COSIBELLOS generaliniu direktoriumi dėl privataus prekių ženklo sukūrimo. Vėliau pokalbiai virto veiksmais – taip ir atsirado SkinTra.
Natalia Zadroga
Kosmetologijos technologijos mgnt. inž.
Kokie buvo pagrindiniai motyvai ir įkvėpimo šaltiniai kuriant šį prekių ženklą?
Visų pirma siekėme sukurti kokybišką, vertingų medžiagų ir stiprių priežiūros savybių turinčią kosmetiką. Mūsų tikslas buvo pasirūpinti, kad kiekvienas asmuo, nepriklausomai nuo lyties, amžiaus ar odos tipo, atrastų tarp mūsų gaminių kažką tinkamo sau. SkinTra yra atsakymas į mūsų klientų odos poreikius.
Kokios pagrindinės sudedamosios dalys naudojamos prekių ženklo produktuose ir kodėl jos yra svarbios?
Pagal poveikį ir aktyviąsias sudedamąsias dalis mūsų produktus galima suskirstyti į tris grupes:
- baltos etiketės → pagrindiniai produktai, kuriuos būtina turėti kiekvienoje odos priežiūros rutinoje. Tai – odos valymo produktai, apsaugos nuo saulės priemonės arba drėkinamieji kremai,
- rožinės etiketės → daugiafunkcinė kosmetika, skirta ir jautriai odai. Jų sudėtyje daugiausia yra raminamųjų ir odą švelninančių sudedamųjų dalių, tokių kaip keramidai, beta gliukanas ar pantenolis.
- juodos etiketės → itin aktyvūs produktai, pavyzdžiui, rūgštys, vitaminas C arba retinalis.
Esame įsitikinę, kad kiekvieno žmogaus oda yra skirtinga ir reikalauja skirtingos priežiūros, todėl siūlome produktus, kurių sudėtyje yra įvairių veikliųjų medžiagų, kad kiekvienas galėtų rasti tai, ko jam reikia.
Kokių priemonių imasi prekių ženklas, kad saugotų aplinką?
SkinTra:
- visų pirma, prekių ženklas remia fondą „Las na zawsze“. Kiekviena pagaminta kosmetikos priemonė – tai 0,5 m2 miško, kuris, svarbu pabrėžti, niekada nebus iškirstas ir tarnaus ateities kartoms,
- mūsų pagalbos taip pat gali tikėtis „Plastic Bank“, kuris renka plastiką iš paplūdimių prieš jam patenkant į vandenis. Kiekvienas mūsų pagamintas produkto mėginys garantuoja, kad bus surinktas 1 plastikinis buteliukas.
Be to, abiejų mūsų prekių ženklų kosmetika gaminama stiklinėse arba perdirbto plastiko pakuotėse!
Ne, nė viena mūsų kosmetikos priemonė nebuvo bandyta su gyvūnais.
Turbūt visi žino „Light Your Skin“ 20 % vitamino C serumą! Ne mažesnio populiarumo sulaukia ir Liquid Happiness – veido ir akių serumas su 0,3 % retinalo koncentracija. Trečiasis mūsų perkamiausias produktas – ištisus metus veikiantis rūgštinis šveitiklis Destructor, kurį galima įsigyti dviejose talpose.
Kokie yra pagrindiniai prekių ženklo produktų privalumai ir išskirtiniai bruožai.
Neabejotinai didžiausias mūsų produktų privalumas – paprastos ir aiškios sudėtys, kurių dėka produktai yra daugiafunkciniai ir tikrai veiksmingi! Daugumoje mūsų kosmetikos priemonių nebuvo naudojami kvapikliai, o tai patiks tiems, kurie yra jiems jautrūs. Mūsų produktai nėra bandomi su gyvūnais, kuriuos mylime, ir remiame ekologinius fondus. Be to, produktai parduodami už prieinamą kainą, todėl jų įsigijimas neapsunkins Jūsų piniginės. :) Šiuos žodžius gali patvirtinti šimtai teigiamų atsiliepimų ir mūsų klientų pasiekti rezultatai.